Nasze oddziały

Ekspozycja, której sponsorem tytularnym jest PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. zwyciężyła w konkursie „Polska Pięknieje – 7 cudów Funduszy Europejskich”. To kolejny przykład działań prospołecznych, realizowanych przez spółkę. Znajdująca się w Bełchatowie ekspozycja PGE Giganty Mocy wraz z Miejskim Centrum Kultury to miejsce najbardziej przyjazne rodzinie. Tak zdecydowała kapituła VIII edycji ogólnopolskiego konkursu „Polska Pięknieje - 7 Cudów Funduszy Europejskich”, organizowanego przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju. Projekt „Budowa Miejskiego Centrum Kultury wraz z Ekspozycją Giganty Mocy” wyłoniony został spośród 195 projektów zgłoszonych w 7 kategoriach konkursowych. Wygrywając konkurs w kategorii miejsce przyjazne rodzinom, MCK PGE Giganty Mocy zdobyło prestiżową statuetkę „Polska Pięknieje – 7 Cudów Funduszy Europejskich”, a także otrzymało pakiet działań i materiałów promocyjnych reklamujących placówkę. Konkurs Polska Pięknieje odbył się po raz ósmy. W akcji rokrocznie wybierane są najlepsze przedsięwzięcia dotyczące turystyki, infrastruktury sportowej i rekreacyjnej, zagospodarowania przestrzeni publicznej, rozwiązań cyfrowych, kultury i sztuki oraz rewitalizacji, które otrzymały dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej. PGE Giganty Mocy, to interaktywna (znajdująca się na trzech kondygnacjach) ekspozycja muzealna, opowiadająca o historii tworzenia się węgla brunatnego oraz o dwóch bełchatowskich gigantach: Kopalni Węgla Brunatnego Bełchatów i Elektrowni Bełchatów. Jej głównym celem jest przybliżenie zwiedzającym, a w szczególności dzieciom i młodzieży, procesu produkcji energii elektrycznej z węgla brunatnego. Ideą ekspozycji jest ukazanie naukowego, przyrodniczego i technicznego aspektu powstawania i wydobywania węgla brunatnego oraz przetwarzania go w energię elektryczną. PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. wraz z oddziałami wchodzącymi w jej skład od lat realizuje szereg działań w obszarze społecznego zaangażowania. Firma konsekwentnie angażuje się w działania społeczne i charytatywne na rzecz społeczności lokalnych, w których prowadzi swą działalność gospodarczą. Z kolei działania sponsoringowe, a w tym akcje prospołeczne, prowadzone przez PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA wspierają realizację strategii marketingowej Grupy Kapitałowej PGE, a w szczególności zmierzają do aktywnego kreowania wizerunku Spółki oraz GK PGE, jako firmy godnej zaufania, dbającej o akcjonariuszy, klientów, środowisko naturalne oraz stale rozwijającej się. [gallery columns="4" size="medium" ids="100672,100673,100674,100675,100676" orderby="rand"]

pgegiek_site